اسکار : بازی بسیار دشواری بود
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

اسکار ، گلزن بازی دیشب چلسی و یکی از بهترین های استمفوردبریج در شب گذشته ، معتقد است بازی دشواری را برابر شاختار سپری کرده اند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی به گل دقایق پایانی ویکتور موسز نیاز داشت تا شاختار دونتسک اوکراین را شکست دهند و از این به بعد با آرامش بیشتری به کار خود در لیگ قهرمانان ادامه دهد.
لوئیز پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت : " اگر این فصل هم لیگ قهرمانان را برنده شویم، قطعا بهتر از این خواهیم شد. در غیر این صورت تیم چلسی دچار ضعف خواهد شد شد. "
ستاره چلسی ادامه داد : " نتایج بدست آمده نشان می دهند که این تیم متفاوتی است. ما متفاوت بازی می کنیم ولی همچنان قصد داریم کار هایی که از دستمان بر می آید را نشان دهیم. "
یکی از موفق ترین خرید های این فصل اروپا، ستاره برزیلی و جوان آبی هاست که در بازی مقابل شاختار از فاصله 45 یاردی با ضربه ای فوق العاده دروازه شاختار را گشود. اسکار معتقد است که این پیروزی برای صعودشان از گروه حیاتی بوده است.
اسکار به گزارشگران گفت : " این بازی همانطور که انتظار داشتیم مشکل بود. ما می دانستیم که آن ها با ترکیبی باز به دیدار ما می آیند و به ما فشار وارد می کنند. ما نمی توانستیم از بازی آن ها اطاعت کنیم و بازنده شویم. این بازی واقعا سخت بود، زیرا که در برخی از نقاط شاختار نسبت به ما بهتر بود. "
اسکار ادامه داد : " اما این بازی بزرگی بود و ما یک پیروزی بسیار مهمی کسب کردیم. "
اسکار درباره گل خود گفت : " بله، من فکر می کنم که این گل زیبایی بود. شاختار در خط حمله بسیار خوب کار می کند و ما با آن مبارزه کردیم."
اسکار به یووه هشدار داد : " شاختار می تواند کار را برای یوونتوس نیز سخت کند. آن ها تیم بسیار خوبی هستند. اما خوش بختانه ما در بهترین فرم خود بودیم و توانستیم پیروز شویم. "



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 108420
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12